A ló másik oldalán

2020. szeptember 17. 23:48 - Dalma91

Mikor úgy gondolom fontosak az éves szűrővizsgálatok, akkor azt komolyan is gondolom.

Ok, lehet mondani,  hogy nekem könnyű, mert bármikor megvizsgálhatom a kutyáimat, de végülis a körmös meg bármikor tökéletes manikűrt tud magának varázsolni, szóval ki milyen területen tevékenykedik abból származik előnye.

Daeron éves szűrővizsgálata minden harmadik hónap első keddjére esik. Mivel fontos számomra, hogy jól legyen ezért néha picit túlpörgöm a dolgokat.

Szóval volt 20 perc üres járat a rendelőben, meg egy magányos ultrahang fej, ehhez hozzáadtam egy csipet gyereazasztalravizsgálatrakiskutyámat, ebből született meg az igazi meghökkentés, hogy a mai vizsgálat nem a szokásos, oly hőn szeretett negatív ultrahangos leletet adta.

Sajnos Daeron lépe óriási volt és heterogén szerkezetet mutatott. Már egy ideje figyelgettem, hogy Daeronnak nem csak hatalmas szíve van, de sajnos lépe is.

A szíve csak szeretetben gazdag, de a lépe gócos szerkezetet mutatott.

Nyilván így, hogy tudom mi van a mások által hangyaháborúnak, esetleg adás szünetnek vélt ultrahangos képen, kiégtem.

Mindenkit is megkértem, hogy nézzék meg ugye csak az én szemem romlott egy dioptriát, de sajnos a kollégák is azt állapítottak meg, hogy ennek a lépnek  nincs maradása....

Lehet nem mindenki tudja, de van egy egész régi megállapodásunk Daeronnal... Eddig szépen szót is fogadott... Megígérte, hogy örökké fog élni!

Kissebb kétségbeesések, vérvételek, és a megfelelő forma 1-es kis műtéti rúgdalozó kiválasztása után, előjegyeztük műtétre.
Sokan kérdeztek, én fogom-e műteni?

Kétszer műtöttem saját kutyát, elég is volt.... Szóval Istennek legyen hála, illetve a Főnök úrnak, nem kellett ebbe a projektbe fejest ugranom.

Bekanüláltam, megcsókolgatta, és kiültem az előtérbe, mint egy rendes gazdi. Olyan igazi Fili gazdis gazdi.

7c96b1ff-195e-4195-a116-36aea782f2af.jpeg

Egyet minden orvos tud.... ha a műtét kezdete után 20 perccel, kijön az asszisztens, hogy beszélnünk kell, akkor biztos lebiggyed az ember szájáról a mosoly. 
És hát ez így is történt.

Tudom milyen, hisz én is küldtem már ki gazdihoz a lányokat.

Gyomorösszeszorulós....

Bementem, kiderült, hogy nem csak a lép szerkezete csúnya, de a cseplesz és a hashártya is tele van szórva apró fekete képletekkel.

Az egyszerűség kedvéért hívjuk dzsuvának.... ijesztő dzsuvának....

 

Az összes képletet eltávolítani nem lehetet különben beleszólt volna a gyomor / belek vérellátásába.

Amennyit lehetett, annyi kimetszésre került, illetve landolt belőle a szövettani tégelybe is.

Akkor hirtelen arcon csapott másodjára is a múlandóság élménye. Először az ultrahangkép, most a rideg tények.

Tudom, lassan 14 éves lesz Daeron.... Ésszel értem.... Elfogadni nehéz.

Nem is tudtam mit csinálni, hazavittem a kis Pizsamás Banánt lábadozni, oda ahol felnőtt.
Ijesztően végig hányt két napot... semmi nem maradt meg benne... a lakás egy katonai kórházat is megszégyenítő létesítménnyé alakult... én meg csak felkeltem éjjel és sírtam egy újabb folyót...

e414dd07-2bd6-4187-ade1-725c86056c92.jpeg

 Napi kétszer infúzióztam, gyógyszereztem. Neki fájt a sebe, nekem fájt a lelkem.

Előttem volt, hogy lehet lassan az utunk végéhez érkeztünk, amit nem igen sikerült feldolgozom.... nem tudom valaha fel fogok-e rá készülni....

fc9ac7b5-0598-443b-a3a3-5f7dd20cbf61.jpeg

A harmadik napon jobban lett, elmúltak a hányások, és visszanyerte régi tempóját.

Mikor előhozta az ótvaros labdáját, és először morogta meg a neki nem tetsző eseményeket, akkor éreztem sínen leszünk.
Közben folyamatosan mantráztam, hogy a szövettan jó hírekkel kecsegtet majd....

a2942ddc-c9b1-4f05-9be7-3517d98b1c73.jpeg

Több, mint két hetet vártunk az eredményre... Hosszú két hét volt.

Valahol belül éreztem, hogy nem történhet semmi rossz.  Nekünk, még idő kell!

Majd csodával határos módon negatív lelet jött vissza a laborból.

Nem igazolható rosszindulatú daganat Daeron szervezetében ❤️

Itt nagy kő esett le a szívemről.
Hisz akkor mégiscsak szót fogad, és örökké fog élni.

Azóta eltelt egy hónap, szerencsére senki meg nem mondaná, hogy léptelen lett a kutyusom.
Sikerült elkapnunk a problémát a nulladik pillanatban.

Így most tovább hordhatja a propelleres sapkáját, és megküzdhet a tinédzser kor problémáival.  

936b9257-7eef-4edf-a855-b7e359701046.jpeg

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr1316205116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása