Egy kiskutya története

2014. július 22. 13:00 - Dalma91

20140712_Kárpáti_Dalma_08_1000px.jpg
Szerettem volna egy kiskutyát. Még egy kutyát. Volt ugyan már három nagytestű kutyám, de mégis késztetést éreztem egy új kihívás teljesítésére.
Már idősödtek a jószágaim, illetve mivel szerettem volna folytatni a sportolást, ezért úgy éreztem mindenképp szükségem van egy kiskutyára.
Egy éve nézelődtem, írogattam egy-egy emailt, hol visszaírtak, hol nem, miközben itthon egy dolgot kaptam csak meg, ide ugyan több kutya nem jön, max. ha én is költözöm.

Januárban, mikor a vizsgáimmal végeztem és olyannyira ráértem, megtaláltam azt a kutyát akitől nekem kölyök KELL. Ő volt Sweety.
Előtte volt kennel, ami tetszett, volt ami kevésbé, de ezt az alomtervet meglátva tudtam, hogy valamiért nekem innen lesz kiskutyám.
Még aznap írtam a tenyésztőnek, lefoglaltam egy kiskutyát. Majd mindezt vázoltam itthon....
Hát kirobbanó öröm nem volt.

Ahogy teltek a napok, közeledett a fedeztetés ideje, Apukám csak annyit kérdezett: Biztos, hogy jó kutyák lesznek? Megéri innen venni egy kutyát? 
Még azt is felvetette, hogy mért nem kezdek egy könnyebb fajtába, ha már nagy nehezen elfogadta, hogy ide bizony hamarosan még egy eb beköltözik.

Teltek a hetet, előleget kellett befizetni. Már napok óta noszogattam Édesapámat, hogy ugyan menjünk már le a bankba, mert én tuti elutalom a pénzt, valami kazahsztáni menekült csoportnak, amilyen jó képességekkel vagyok megáldva.

Aznap mikor befizettük az előleget, Apukám többet nem jött haza. Beköszönt, hogy este jön...de nem jött...

Maga helyett egy kis tündért küldött, kutyabőrben.
A tenyésztője nagyon aranyos volt, és még az utolsó pillanatban megválaszthattam a kiskutya törzskönyvi nevét.
Így lett ő: A new life Word of Matrix.

Hónapokig gondolkoztam a megfelelő hívóneven. Összeírogattam mi tetszik, kihúzogattam, ami annyira mégsem.
De ezután az esemény után rögtön világossá vált...
Mindenképp "D" betűs hívóneven gondolkoztam Daeron miatt, és hirtelen nyilván való lett, hogy a vége csak annyi lesz APA.

Sokat utaztunk érte, sokat vártam rá, és tökéletes kiskutyát kaptam Dapa személyében!
Elfoglalja a napom 25 óráját. Nincs időm negatív gondolatokra.
Ő még nem is tudja, de 7 hetesen terápiás kutyává avanzsált, és kitűnően végzi a munkáját!!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr796533899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása