Dog dancing

2010. június 08. 22:17 - Dalma91

 

 Ismét Lily!

Úgy gondoltam erre muszáj egy külön bejegyzésben rögzítenem!

Hisz mégis csak Lilyről van szó! :)

Májusban múlt ugye 7 éves! Belépett a legszebb korba. Egszerűen könyörgő tekintettel vágyakozott arra, hogy egy Dog-dancing versenyen vehessen részt....

És hát aki ismer az tudja, hogy nem tudtam ellenállni Lily akaratának :P

Szerintem rendkívül ügyes, lelkes kutya volt! Eltekintve, hogy a kűrt aznap reggel a villamoson találtam ki (ergó, a ringben el is felejtettem :D), meg hogy talált vmi izgiset a pályán , ami miatt kiesett pár másodperc a kűrünkből.

De megcsinált minden lényegeset! Mind a 4 trükköt amit tud :) <3

Sajnos el kellett jönnünk még az 1. osztály végénél, mivel délutánra családi program volt betervezve...
Így Lily sajnos nem tudott ihletet meríteni a 2-3. osztályban induló profi kutyáktól!

Sebaj, majd legközelebb :D

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr602067589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása