Kezdeném… :)

2009. november 27. 23:13 - Dalma91

Üdv Mindenki!

Szóval…. az úgy kezdődött….. szóval mindenkinek van már blogja, ezért úgy gondoltam nekem is lesz egy , mert hogy mért is ne :)?

Végül is weblapom már van… de azt állandóan szerkeszteni kell…rosszak a html kódok… kicsi a tárhely, szóval tele tele van olyan tényezőkkel, ami miatt egy blog sokkal egyszerűbb lenne XD

Akkor asszem most jön az a rész, amikor bemutatkozom (a jó így láttam a “nagyoktól”) :)

Kárpáti Dalma: Padavan, főtesztelő, vagy éppen kinnek  mi :)

Van 3 gyönyörűséges kiskutyám!
Általában agility pályán, frisbee versenyeken, vagy egyéb olyan helyeken vagyok fellelhető, ahol ugatás, sár és sok sok kutya van :)

én

Szóval akkor érkezési sorrendben:

Benjike (L)

Ő a csapat vezére!Az igazi maci, aki a család szeme fénye! Ő senki szerint se hibás, hisz ő Benji, ő nem lehet rossz…. Na ezt rendesen ki is használja….

Flydogs qualifier

Lily:

A Kisasszony a falkában! Meggondolt, kiegyensúlyozott, és gyönyörű :) Nem rég derült ki róla, hogy egy igazi “secret weapon” :)

20090822_sky_ec_dist_190

És végül Daeron:

Ő számomra “A” kutya, de aki ismer szerintem ezt úgyis tudja :) (csak pssszt, többiek meg ne hallják!!)
Kisebb korában voltak nézeteltéréseink… Neki nem tetszettek az antik bútorok, és könyvek, de mára megbeszélük a dolgot :)

Daeron

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr101955765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása