Utunk kettéágazik

2016. április 20. 15:29 - Dalma91

Megfognak-e ítélni az emberek? Valószínű.
Kibeszélnek majd a hátam mögött? Biztosan.
Megértenek majd? Kiderül.
Ismerik-e a történetemet? Nem!

Nagyon nehéz döntést hoztam meg az elmúlt pár napban.Sose hittem volna, hogy egyszer egy kutya ilyen döntés elé állít...
Dapika elköltözött.
És hogy miért?
Aki ismer, az tudja, hogy mindig és minden helyzetben megpróbálom újra és újra. Hogy a kudarcokból felállok, és hogy nem szokásom feladni.
Itt is így történt. 
2 éve nem telt el úgy nap, hogy ne azon gondolkozzak, mit kéne csinálnom, hogy a kutyám működjön.
És nem... nem azért ment el, mert nem lett agility világbajnok, vagy azért mert nincs fel zónája.

Az életünket a vita, és a veszekedés határozta meg.
Mint egy rossz párkapcsolatban. Megpróbáltam toldozni-foldozni a dolgot. Bíztam benne, hogy egyszer majd úgy megszeret engem, mint  én őt. Vagy legalább annyira, mint egy ócska, agyonrágott teniszlabdát.
Ez a pillanat sajnos nem jött el.
Olyan ösztönök dolgoztak a kutyában, amit nem tudtam kezelni, és mint viráglelkű leány lelkileg beletörtem.
Én voltam a kutyáért, és nem mi egymásért.

Egy gondolat járt a fejemben, mint utolsó megoldás, hogy kiköltözünk egy kertes házba, ahol egész nap vígan rohangálhat, és így leveszem a válláról a város okozta feszültséget.
És ekkor jött el az a pillanat, amire azt mondtam, hogy egy kutya nem határozhatja meg többé az egész életem.

Elég volt a hajnal öt órás kelésből, hogy még a nap elején lefáradjon, elég volt a sebekből, foltokból, amiket a bőrömön hagyott, csupán szívből, szeretetből és ösztönerőből. 
Elég volt a stresszből, mikor megláttam egy babakocsit, buszt, villamost,óriáskereket,csavarkulcsot, gumikesztyűt, habos tortát.
Elég volt abból a napi szinten ért csalódásból hogy én ezt a kutyát nem bírom olyan szinten megnevelni, hogy a városban együtt éljünk, és a pályán együtt dolgozzunk.

De senki ne essen pánikba! Nem fog eltűnni Dapika a rajongói elöl. Csupán sportot vált.
Nem kényszerítem bele többé abba az életbe, amit nyújtani tudtam neki.
IPO-s kutya lesz, és remélhetőleg megnyugszik így, hogy azt csinálhatja majd amire tenyésztették.

13046235_10209018909495074_2062321653_n.jpg

Sok sikert kiskutyám, tudom hogy remek leszel, így hogy engedik végre azt csináld, amihez igazán értesz! És valakinek te fogod majd jelenteni a világközepét! 


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr518647622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása