Egy új kultusz van kialakulóban!

2016. január 19. 14:12 - Dalma91


Az egy dolog, hogy az én életemet fenekestül felforgatta Dapi, de úgy vettem észre ez nem csak nekem tűnt fel, hanem a környezetemnek is!

Ugyanis időtlen idők óta jobbnál-jobb meme-ket kapok üzenetben, emailben és néha még postagalambon is. Ja nem, azon mégsem! :D

Szóval itt lenne egy csodálatos válogatás (sajnos a teljesség igénye nélkül), ami megmutatja, hogy malinois-val élni világnézet! 
Avagy Dapi kultusz a 21.században!



- Van akik egészen a kezdetekhez visszavezetik, a fajta virágzásáért felelős géneket:

mali6.jpg
-Mások mókásabb formában adták tudtomra, hogy Dapikának külön elképzelései vannak az életről:

mali2.jpg

mali1.jpg

- Voltak, akik nem kerteltek és rögtön a legkifejezőbb: lerágott kar - bárgyú,elvetemült tekintet kombóval kedveskedtek!

mali3.jpg
- Méghozzá mindezt különböző aspektusokból megvilágítva:

mali5.jpg
- Ezt a képet talán még olyanoktól is megkaptam, akik nem is az ismerőseim!
  Kétségkívül ez volt a legnépszerűbb meme, az összes közül!
  Vajon hogy lehet ez :D?

mali4.jpg

 

- A vicces túlélők, humoros formában próbáltak üzenni nekem:

mali7.jpg

- És végül a kedvencem!
  Bárhová is sodorjon az élet utadon, van ami örökre az elmédbe égett!
  Dapi sitterkedés után, hetekkel később kaptam ezt a képet Prágából!

mali8.jpg

- A blogposztot ihlette és rendezte:

11064485_1050330558315326_825298797_o.jpg

                                                  (Igen, ez az arckifejezés az életbiztosítása!!)


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr808285830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása