Te malis vagy!

2016. július 15. 00:01 - Dalma91

Fajtát váltasz? De hát te malis vagy!!!! El se tudlak képzelni mással!

Köszönöm a kérdést, szóval tisztázzuk... Nem malis vagyok... Kutyás vagyok. (Egy időben én is azt gondoltam, hogy malis lány vagyok. De nem az én hibám!! Daeroné! :))) <3)

Ami tény! A legjobb dolog az életemben, számomra a legtökéletesEBb pont egy malinois.
De ettől függetlenül köszönöm az érdeklődést nem szeretnék több malit.

Mikor még egy malin elgondolkoztam anno, tudtam hogy ha nem jön be még egyszer a fajta, ha nem lesz még egyszer ilyen szerencsém, akkor leszögezem, hogy Daeron volt a ONE & ONLY malinois az életembe, és nem lesz többé, (vagy legalábbis egy jó darabig) másik malim.

Daeron magasra tette a lécet... Nem agresszív kan, aki nem harap embert, össze lehet zárni macskával, ha mellette labdáznak, ŐV-znek, agilityznek akkor várja a sorát. (Nem mondom, hogy így született, mint ahogy a közhiedelemben néha hiteles forrásként így emlegetik, de szinte tökéletes lett számomra).
Persze így sokan azt modják, hogy anti-mali...Szerintem meg normális kutya.
( Bár felőlem lehet anit-mali is, amíg ilyen erővel és kitartással tud dolgozni kilenc évesen)

És hogy mért nem mali?
Szeretem ha mellettem vannak a kutyáim, és általában ez így is van!
Ezért szeretném, hogy gond nélkül megtudjak inni egy kávét, hogy probléma mentesen fel tudjak szállni egy buszra. Nem szeretnék  gyomorideget kapni, amint meglátok egy kisgyereket, pláne nem szeretnék szélütésben megboldogulni ha  ennél a gyereknél egy lufi is van.

De a legfontosabb (azon kívül, hogy de-vel nem kezdünk mondatott)   nincs kedvem többé "üresjáratban" küzdeni bármiféle pozitív visszacsatolás és eredmény nélkül.
Nincs szükségem kilenc hetesen szájzárat kapó édes, kicsi, puha kölyökkutyára. Nincs szükségem több morgásra, fölösleges ugatásra, kontrollálatlan már-már veszélyes viselkedésre.
Csodálatosan lehet velük dolgozni,a legbámulatosabb fajtának tartom őket, de én ebbe belefáradtam.

Szóval köszönöm ezentúl kutyás leszek nem malis :)

Aki esetéeg mégis úgy gondolja, hogy ellenállhatatlan vágyat érez egy malinois puppyra annak ajánlanám az alábbi párosítás felkeresését! Biztos lesz még ismétlés :)!




 



 



komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr818890530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása