Sorozatok, sorozatok mindnehol

2016. március 18. 12:19 - Dalma91

Vallom, hogy az embernek arra van ideje amire akarja!
Pl, nekem jelenleg megírni ezt a blogposztot, amire 3 hete készülök :D

Szóval végre lediplomáztam méghozzá 5 és fél év alatt.
Szerencsére nem vettem komolyan, amikor az első előadásomon azt mondta a Professzor, hogy ez az 5 év lesz életem legszebb 10 éve!

Most írhatnék, mindenféle drámai szenvedésekről, heroikus küzdelmekről, és epikus szösszenetekről, hogy mégis hogy lehetett túlélni ezt a ritka csodálatos pillanatot,  amit ez az 5 év és fél év tartogatott, számomra...de most mégsem teszem.

Inkább arról szeretnék megemlékezni, hogy mit is csináltam 5,5 év alatt, aminek köze nem volt az egyetemhez!

Kivételesen nem a kutyás énemet szeretném kiemelni, hanem egy teljesen haszontalan, szunnyadó, abszolút nihil énemet.

Amikor vizsgára, ZH-ra kellett készülni, vagy amikor épp nem... Mikor beadandót kellett írni, vagy épp nem. Amikor neurotikusan rágtam a körmöm a TDK konferencia előtt, vagy amikor készültem az anatómia szigorlatomra....
Hát igen, amivel ilyenkor múlattam az oly értékes időt, az nem vol más, mint hogy "sorozat függtem" ! Ez nem egy állapot, ez nem egy szenvedély, ez egy fogalom!
Amit csak azon hasonló társaim fognak érteni, akik ugyanebben a kórságban szenvednek :D!




Szóval nézzük is, mi fért bele ebbe az 5,5 évbe....

2101 epizód, ami nem jelent mást, mint 1 hónap 4 hét az életemből.
Ez 29 sorozatot, 164 évadot takar!

Ebből van sorozat amit már befejeztek, van amit én nem bírtam tovább, van amit elkaszáltak, és van ami még mindig fut.
Nem számított, hogy dráma, kosztümös, agyleszívós, véres, öldöklős, elgondolkoztató,vagy vicces. A lényeg az hogy nem kellett másra figyelni, nem kellett gondolkodni, és nem kellett aggódni. A világból épp csak annyi érdekelt, hogy mi világít a képernyőn!

Íme a lista:
sorozatok.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalma91.blog.hu/api/trackback/id/tr128492376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása